yes

e så stolt över mig själv nu. kom till gymmet idag, tjohoo..... e så skönt efteråt!!!
körde igenom hela kroppen. corpus har fått nya maskiner nu me, så jag vågade mig på dem. dem var riktigt bra faktiskt. men jag saknar dock en gammal maskin som jag kom överens med så :) men men det ska nog gå ändå.
det blev även lite hemmaträning igår me....:) så nu e jag verkligen igång igen!!!

har tvättat hela dagen me, hinner inte tvättat färdigt allt innan tvättiden e slut, lite tråkigt.
har varit dålig med maten, har ännu inte fått i mig nån lunch, inte bra där. har istället fått i mig en massa godis, bulle å några koppar kaffe. marina var nämligen här på kaffebesök tidigare idag. hon har kommit hem från sälen där hon å 7 andra har semestrat i 1 vecka. låter inte fel med fjällen, vill oxå......

nä, måste äta nu, jag e såååå hungrig nu efter träningen.

ha det bäst!
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0