vad har jag gett mig in på???

hmmm.....a det här kan bli spännande 8 veckor det här. var ikväll på fitnesskursen. vi gick igenom målen vi vill uppnå på dessa veckor. hur vi kommer träna. å så prata lite Line om kosten som vi måste följa om vi ska uppnå detta på 8 veckor.
då började jag fundera på vad jag gett mig in på :)
nummer 1 var att hålla sig ifrån SOCKER, å det e ju socker i ta mig fan allt. jag måste ju röja ut allt jag har i matväg. vem har råd med det. måste byta ut allt från ketchup, sylt, fil, juice.......osv.... å sen skulle man tänka på att få i sig omättat fett å inte mättat fett, det ska man undvika så mycket det bara går.
så min kladdkaka jag baka igår, hör ju inte hemma här längre :) jag tog mig en sista bit nu ikväll....hihi :)
men nu får jag försöka redan imorn bitti å kolla alla ingridienser på allt så jag håller mig borta så mycket som möjligt från socker å mättat fett.
måste försöka så gott det går iaf, vill ju märka en skillnad efter dessa 8 veckor. kursen kostar ändå 1300 spänn.

ska ta mig en dusch nu men vi hörs mer imorn.
ha det super!!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0