trött trött trött

oj då var det så här det kändes å jobba......:) gud alltså, vad man vänjer sig fort å vara ledig. jag vart helt slut i morse när jag skulle upp, min låt på mobilen jag har som larmsignal flöt bara med i mina drömmar. jag fatta inte att det var verklighet. som tur var skulle markus oxå upp då. så det löste sig.....haha.

DAGENS OUTFIT:

  

  

  
   idag blev det alltså:

tröja/innerjacka-
gina tricot
t-shirt-
JC
linne-
 gina tricot
jeans-
cheap monday

mitt hår fick jag så lockigt genom att jag gjorde två inbakade flätor på sidorna, i blött hår. så sov jag med dem. lätt som en plätt. å sååå snyggt!!! :)

börjar alltid i fel ända när jag kommer hem från jobbet eller från nåt annat, glömmer å äta, å som vanligt kurrar min mage nu när jag sitter här å skriver....:) hihi
så får ta å äta lite men återkommer lite senare.

ciao!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0