tränat

idag blev det ännu mer träning. skulle egentligen haft bodytoning med kursen idag men hann inte det, så jag fick köra igenom kroppen i gymmet istället. det gick bra det me. stötte på Line inne på gymmet. det e hon som håller i kursen, hon hade fixat våra träningsprogram tills idag. så jag fick mitt, ska köra efter det på nästa gymbesök...

satt å åt på lite nötter nu framför "top model", å jag känner att det e nån nöt jag inte tål, det kliar i munnen. obehagligt som fan!!! får kolla upp detta. jag har ju pollenallergi så det e det som spökar.
alltid e det nåt...

snart helg igen, gott det!! :) då blir det ett biobesök med markus. han gav mig 2 biljetter idag :) gullig han e!! å så fick jag även en kontakt till min ipod som jag kopplar in i cigarettuttaget i bilen å ställer in samma radiokanal på den som jag har på sterion i bilen. så kan jag lyssna på musik från min ipod ut till högtalarna, så slipper jag hålla på att bränna en massa skivor....:) bra va....!!! TACK ÄLSKLING!!

nu blir det en film sen läggsags!! ha det super! kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej skitfin blogg!! kolla gärna in min och komentera vad du tycker:) hoppas att du har en fortsatt bar dag!!;)

2009-01-21 @ 21:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0