today

lördag redan.....det går fort.

men längtar lite till måndag, för då ska jag äntligen få sitta i frisörstolen, jag å carina på jobbet ska ta hand om varandras hår.... ska bli skönt. vågar inte säga hur längesen det var nu jag klippte mig. jag om nån borde sköta det som jobbar som frisör.....hihi. men får skylla på att det varit mycket nu över jul å nyår. så vi har inte kunnat priotera oss då å så orkar vi inte stå kvar å jobba efter långa dagar som det blev då.


idag kommer syrran med sambon daniel. vi ska äta lite gott å spela guitar hero. ska bli sååå kul!!! :)


sitter här nu å bläddrar lite nu på nätet å lyssnar samtidigt på "bryan adams". tänker tillbaka på gamla tider då man gick i mellanstadiet å dansade tryckare till hans låtar. vilken härlig tid det var ändå....:)


sitter oxå å funderar på vad man kan laga för nåt gott ikväll?... nån som har nåt bra förslag??

måste städa lite me....

ha det så bra!! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0