sån träningsvärk

a idag får man lida av all träning i veckan, en jäkla träningsvärk har jag, men det e ju samtidigt jätteskönt å känna att man har kämpat i gymmet. ikväll tänkte jag dratt dit igen, men jag hoppar det, kroppen måste få vila ibland...

idag e jag typ ledig, skönt det, passar ju bra idag när jag e så slut i kroppen...
imorn e det jobbet igen, å sen helg. har inget speciellt uppbokat i helgen. får se helt enkelt vad som dyker upp :)
nästa helg vet jag iaf vad jag å markus ska göra. då har vi nämligen varit tillsammans i 1 år, så då ska vi ut å äta gott å ta en bio. ska bli sååå mysigt!! tiden har gått så fort, men ändå känns det som vi varit ihop i flera flera år. vi har ju bott ihop sen april förra året. så vi känner varann nu kan man säga :)

ska fortsätta med maten nu... hörs mer ikväll.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0