nära döden upplevelse

ursch ursch ursch.....elvispar kan vara riktigt farliga alltså....om man handlar med dem fel som jag gjorde för en stund sen......shit!!!
hade kokat potatis å skulle ta elvispen å börja vispa ner potatisen, men på vägen dit fick jag igång elvispen å den blev vänd mot mig. står i morgonrocken (fortfarande :).....hihi) å elvispen börjar arbeta sig in i min hand får panik å ska försöka stänga av den men drar åt fel håll så det blir fullspeed istället å den tar tag i min morgonrock istället. jag lyckas få ner farten å sen stängt av den....ena vispen e gömd i min morgonrock medans den andra har böjt sig. å herregud!!! kunde ju lika väl vart mitt hår eller nåt som drogs med. å det har jag redan hört skräckhistorier på att det e folk som har hamnat i den sitsen, då hela skalpen rycktes loss. detta hände en 4-åring. en kunds systers barnbarn.....fy vad hemskt!!!

får tacka gud att det inte blev värre för mig, men gud vad skakis jag blev efter detta, vågade knappt röra elvispen. så lätt nåt sånt här kan hända.....

aja nog med det, maten blev lyckad till slut. till potatismosen panerade jag rödspätta, som e markus favorit :)
mätta å belåtna, men e inte riktigt nöjda....e sååå sugen på kladdkaka, så ska nog baka det tror jag :) men ett problem har jag, man behöver 2 ägg, å vi har bara 1. å som sagt har jag bara morgonrocken på mig, å orkar inte ta mig till affären för 1 litet ägg...
men har världens bästa granne, så ska kolla läget där tänkte jag....:)

hörs senare, då jag kanske har lyckats få ihop en kladdkaka......:)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0