mitt huvud

så nu har jag fått städat också, känns gott, å så har jag en maskin kvar å tvätta, sen har jag det avklarat också...
har sååååå ont i huvudet, har haft det i flera veckor, varje dag. alvedon hjälper inte, men ska göra ett försök till här nu.
det e så jobbigt med huvudvärk, när det ligger å trycker framtill, vid pann partiet........

laddar ner "arn-tempelriddaren", som jag ännu inte har sett. markus har sett den redan å han vill se tvåan men den vill jag se ihop med han så nu har det gått veckor efter veckor, å det har fortfarande inte hänt nåt från min sida...:) sorry älskling..... men ikväll så...!! :)
man har ju hört från många att dem ska vara så bra....

ska svälja piller nu å ta hand om den sista maskinen medans filmen laddas ner......

ha det gott!!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0