ikea

idag blev det ikea, det var skönt att få det gjort....:)
inte för att vi skulle ha mycket, endast spegeln som varit efterlängtad sen jag braka sönder den förra med dammsugarn....:) opps..
då stod den lutad mot väggen, men nu e den nya uppsatt på väggen, det fixa vi med en gång nu så det inte skulle sluta så igen, för det blev en himlans massa splitter efter en sån lång spegel.
sen köpte jag mig ett förkläde som jag kan ha när jag lagar mat :) slipper jag förstöra mer kläder av flöt från stekpannan.
å lite ljus å sarvetter blev det me....

  
   ursäkta att bilden e så suddig...jag å den nya spegeln!

dagens outfit:
jeans: cheap monday
rutig tunika: cheap monday
kofta: gina tricot

kväll redan, den här dagen har gått fort. jag var duktig å ställde klockan idag, steg upp 09.30, istället för 11 som det blivit nu det sista. måste komma tillbaka till verkligheten nu, börjar ju jobbet igen på onsdag. då ska jag upp 07.45. jippi!!!!...........not!

jag borde dra å träna, har hamnat i den där latperioden nu över jul som jag inte fick hamna i.......skit oxå, inte bra mari!!!
bor ju bara nån meter ifrån gymmet me, så borde inte vara så trögt för mig å ta mig dit.

kan ju köra lite hemmaträning idag, nu när jag fick lite träningsprylar i julklapp. fast just nu känns det som att kondition å fettförbränning e nr 1 nu!! men men e ju en dag imorn me :) hihi...

ha det gott alla!!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0