helgen

fredagen, ja då var vi hos jojjo å niklas, på en underbart god middag. å en massa härligt prat!!! :) så TACK SÅ MYCKET SÖTA NI!!!

lördagen, då hamnade vi hos nathalie på kvällen. det var en liten speciell kväll, vi körde nämligen en drink/grogg kväll då alla skulle ta med sig dryck till varsinn drink/grogg. så alla gjorde en var till oss alla. så det blev en hel del kan man säga. men en riktigt kul grej å göra. å otroligt nog är jag inte bakfull alls idag. det är helt sjukt. jag som blir bakis på ingenting, som igår drack jag runt 10 olika drinkar.......hmmmm, hur gick detta till??
  
    

           

           

          

          

           

jag får tacka alla för en underbart rolig kväll......!!!! å tjohoo för att jag inte e bakis!!! :)

kl 4 e jag hembjuden till marina. har ju fortfarande inte fått fira hennes 25-årsdag. så det ska bli kul. :)
hörs senare...
kramar

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0