grilla korv

det e så himla fint väder ute..... i fredags var det också så här fint ute som det e idag, så johanna kolla med mig å markus om vi ville me å grilla korv. jag föreslog att vi skulle åka till hyltenäs kulle som e så fint. å det nappa hon på. det blev jag, markus, johanna, andreas, daniel å andreas brors dotter ida som åkte dit.

  
   den fina utsikten

  
       

          

  
   korvdags......mums mums!!!

det blev en underbar dag men en väldigt kall, våra fötter var som isbitar. det spelar ingen roll om man klär sig rätt. fötterna e alltid så klena för kallt väder. :)

sen när vi kom hem la jag å markus oss i soffan å kolla på en film, sen åkte vi upp till johanna å andreas, då jag å johanna gick å handla käk medans grabbarna stack å spela pingis. vi laga till lax i ugn md bakad potatis å romröra å skagenröra....... grabbarna kom lagom hem igen när maten var klar, å gott blev det. mätta å belåtna satte vi oss framför tv:n å bara slappa.
en härlig fredag blev det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0