fredag fredag fedag

fasiken såå gott det känns med helg nu.....
ikväll ska jag å markus besöka jojjo å niklas, ska bli tevligt!! :) dem kom hem från mexico för 2 veckor sen, å har inte sett dem sen före dem åkte. först idag träffa jag jojjo, då hon hade bokat tid hos mig, för lite klippning å slingor :)
brun å finer var hon, en annan såg riktigt grå ut jämte henne.....

funderar på om jag måste kolla min syn, har nämligen haft ont i huvudet i stort sett varje dag sen före jul nån gång, å det känns inte normalt. kan ju vara synen. på salongen står vi i ett sånt starkt ljus, kan ju kanske va nån överansträngning för ens ögon. bara det inte e nåt annat....man blir ju lite nojjig!!

imorn e min ätardag, då jag inte behöver tänka på vad jag stoppar i mig. har en bit kvar i frysen av min kladdkaka jag bakade härom veckan som jag definitivt ska ta fram imorn.... :)
mmmmmm det vattnas redan i munnen!!! det kan ju bli lite onyttigt ikväll me nu när vi ska till jojjo å niklas, inte så bra men men......

imorn vet jag inte vad som gäller, e nästan lite sugen på att festa till det rejält. får kika mer på det imorn.

ha det gott alla!!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0