en mysig lördag hos hammarström

igår röjde vi undan julen jag å markus, sååå skönt det var....så rent det kändes efteråt. fick storstädat oxå...:)
efter det så gotta vi oss framför tv:n med en film, "the mist" blev det. å efter filmen fick vi hoppa in i duschen å göra oss iording för 19.00 var vi bjudna hem till linda å tomas hammarström på mat å myspys....:)
det var linda, tomas, caroline, johan, jag å markus. å maten vi fick var såååååå god!!!!!, tog självklart receptet :) det måste jag äta fler gånger!!!
efter maten blev det lite sällskapsspel, å sen vidare till soffan där singstars sattes på. vi invigde med lite abba låtar. så kul det e!!! :) sen blev det 80´s, oxå riktigt goa låtar. klockan rann iväg som bara den, 02.30 åktye vi hem efter en riktigt lyckad, rolig å mysig kväll!!! så tack så mycket!!!! :)
kramar till er alla........

idag känner jag mig lite hes i halsen å det e ju inte så konstigt efter all sång från igår, men det var det värt!!! :)
sitter fortfarande i min morgonrock å myser i soffan, orkar inte göra nåt idag. men vi måste åka handla till maten + att vi planerat att åka till ikea idag me, men kanske skjuter upp den trippen till imorn istället.

ska ta på mig lite mer vettiga kläder nu så jag kan ta mig till affären :)
ha det så bra!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0