igår

igår hann jag aldrig komma in å skriva, jobba hela dagen, sen var det raka vägen hem, byta kläder å fräscha till sig å åka till borås.....
åkte till malin......men först e sväng om till knalleland..... :) där lite shopping väntade....hihi :)

gick först till H&M där jag ville kolla efter ett par skor jag sett, men dem fanns inte. men hittade istället den här söta väskan gör endast 98:-

                                

             sen gick snabbt förbi gina tricot där jag schoppa loss lite.....

                
                                       
             

               
                                       
             

jag kände mig väldigt vårig när jag gick där ifrån....härliga färger!! längtar såååå nu till värmen!!!

åkte sen till malin. jag, malin å becca var det som var i malins mysiga studentlya å hade en myskväll tillsammans.
åt en riktigt god soppa som var lätt att tillaga. å så kollade vi på Let´s dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0