dagens shopping

idag vart jag en sväng på byn med min syster, vi började först med en fika på "skrädderiet". en kaffe å en semla :) min första semla för i år. får passa på nu på min ätardag.
sen kika vi lite i affärena. jag har varit i behov av ett par vanliga enkla jeans nu ett bra tag, så jag tog chansningen å gick in på JC å kolla rean. å jag hitta ett par som blev jättebra, för endast 249:-

  

å så blev det själklart lite mer shopping...... :)

  
   den här t-shirten hitta jag också på JC för 259:-
 

  
   det här fina armbandet hitta jag på Wilma för 69:-


sen när jag kom hem, kröp jag ner i mina träningskläder, å markus henka på där me, stack en sväng till gymmet. körde mest kondition å lite styrka...

nu ska vi äta mat, idag blir det lax med pasta å kokta grönsaker... mums!!!


hörs lite senare! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0