ute vid sjön

vakna av att telefonen ringde....det var marina. hon väckte mig med att berätta att dem plockar upp mig om en timma. alltså kl 09.10. så jag steg upp, klädde på mig bkväma kläder, fixa kaffe, packade ner korven, kladdkakan mm.... sen kom dem å plocka upp mig, å mot seglora åkte vi. en heldag vid sjön, där vi pimpla å grilla korv. jättemysigt var det. solen skina fram mellan trädgrenarna med.... :) och mina nya snowboots som jag fick köpt mig igår funkade jättebra!!! frös ingenting, sååå skönt var det!!

   
    jag å marina

   
    här gör vi fina hål i sjön, men ingen fisk blev det..... :(

   
    vi hittade även rådjurspår oxå på isen....lite coolt

   
    jag å svante

   
    filip å marina gör snöänglar

   
    lite korvgrillning

   
    hugo å svante leker i fulla drag med varann :)

   
  
   
    marina i sin fladdermössa.......haha :) söt!!!!

   
    marina å hennes kille tobias brottas i snön :) svante vill oxå vara med! :)

a en härlig dag var det!!! vi var där i 4 timmar. när vi satte oss i bilen för å åka hemåt, så kände man verkligen hur man stank rök efter brasan. så det första jag gjorde var att ta en lång härlig dusch, sen blev det en film. "annie"....

nu kommer snart markus hem från jobbet, å då ska vi vidare till ett par kompisar; björn å åsa på inflyttningsfest.

ha det bra, så hörs vi mer imorn, för nu ska jag snygga te mig lite :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0