tjohoo fredag........

yes, nu e det helg!!!! idag har jag jobbat på hela dagen. efter jobbet fick jag göra dte roliga, åka å handla. men det var inte såmycket vi behövde som tur var, det gick smidigt undan. tänkte lyxa till mig idag å slänga ihop en mumsig äppelpaj....:)
det kommer lite folk hit idag. det blir väl att vi kikar lite på "Let´s dance",.........eller så blir det guitar hero om jag känner kompisarna rätt :)

imorn kommer marina hit, vi ska planera våran 25-årsfest, som vi ska ha mot sommarn. vi ska sätta oss ner å försöka räkna ut vad allt kommer att kosta å så, å bestämma lokal mm..... jag längtar sååå till festen, ska bli så kul. kan inte säga vad temat e, för det kan ju vara nån som läser som inte ska veta nåt nu :)
sen ska jag åka till Öxabäck å kolla på TT när dem ska spela match, sen vidare till Horred, där Robert bor. där blir det lite fest å kanske lite utgång i Varberg.

ha det så gott!! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0