RHIANNA vad tänker du med???

RHIANNA VÄGRAR ANMÄLA CHRIS BROWN.......

   

Rihanna, 21, vägrar göra en anmälan mot Chris Brown, 19, gällande den misshandel som han misstänks ha utsatt henne för, rapporterar amerikanska medier.

Artisten ringde själv upp polisen efter att ett våldsamt gräl utbrutit i pojkvännens bil på väg hem efter en fest i Los Angeles den 8 februari. Chris greps och åtalades automatiskt för olaga hot innan han släpptes mot borgen. Han ska förhöras i domstol den 5 mars.

Polisen samlar fortfarande bevis i fallet, men enligt tidningen In touch får de ingen hjälp av Rihanna, som hittills inte velat göra en formell anmälan mot Chris.  

- Vi har inte tillräckligt med bevis ännu och det har inte gjorts någon anmälan i fallet med Chris Brown, säger en talesman för åklagarmyndigheten i Los Angeles.  

Talesmannen menar dock att fallet inte är beroende av varken Rihannas vittnesmål eller anmälan.  

- Om vi får in tillräckligt med bevis kommer vi att väcka åtal, med eller utan hennes vittnesmål. Det är inte vittnets beslut att fatta. Hon måste inte närvara vid domstolsförhöret.

ja, det här får man läsa på msn startsida.... hmm, fattar inte att hon inte gör en formell anmälan!! då e man blind i kärleken!!! jag har oxå varit i den sitsen. a alltså jag har aldrig blivit misshandlad men jag har haft en idiot till pojkvän. men fortsatte vara ihop med han tills jag tillslut fattade. tack gode gud för det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0