näsan rinner

sååå mycket me. det e så fult när man måste snyta sig så, man blir ju så torr å röd om sin lilla snok. ingen vacker syn för mina kunder..... :)
idag har syrran (mona) vart här på lunch, det blev kött, bulgur å kokta grönsaker.... skulle suttit fint med en god efterrätt med, men har ingen.... :) kanske bra det. kom på att jag har ju lite "never stop" i skafferit, ska smaska i mig dem sista innan jag börjar jobbet igen. hihi....busig jag e. får ju inte äta sånt på veckorna. men det dalar bara mer å mer utför när det gäller kosten.

vill ha helg nu, men en dag kvar imorn, då blir jag själv på jobbet. alla andra ska vara lediga.
läste på bloggs startsida att "simpsons" fyller 20 år idag. jag har inte sett ett enda avsnitt å kommer inte å göra det heller, jag tycker inte det verkar bra eller roligt för fem öre. då e det bättre å kolla på "two and a half men", det e ju såååå bra å såååå roligt!!!

nu e det dags för lite "never stop"...... ciao!!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; jamen usch,. det snöar här också. Jag är så otroligt less så det är inte sant. Jag håller med, kan det inte bli vår??

2009-02-19 @ 15:43:46
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0