kladdkaka igen

ja då har man mumsat i sig en god kladdkaka igen, hemmagjord av mig!! :) mums mums!!!
får ju inte äta det idag egentligen, men kunde inte hålla mig.... fy mari!!

fick shoppat mina gladiator skor nu me :)

                   

nu har jag handlat 6 skor sammanlagt.....ooopppss!! :)

jaja, snygga e dem!

igår var det lyckat me, jag å markus åt riktigt god mat på "georges restaurang" i borås, ett ställe å rekommendera!!
sen var vi tvugna å vara på bion senast 20.15 för å hämta ut våra biljetter, så vi hällde i oss det sista vinet å raska dit. när vi kom fram så fanns inte min bokning på datarn. snopet värre, jag som bokade genom nätet i onsdags, i god tid innan, men har konstigt nog inte bekräftat min bokning. å det var naturligt vis fullbokat på "benjamin buttons otroliga liv", men tur var så fanns det 2 platser kvar på "australia", å den har vi oxå vart sugna på att se. så det löste sig bra ändå :)
å den e att rekmmendera, den var jättebra!!!

idag har jag städat, å tvättat, bakat kladdkaka.... det blev min frukost. har fortfarande inte ätit nåt mer idag. fortfarande mätt från igår kväll.... :)
men får ta å ordna till nåt, ska ju dansa om några timmar. första lektionen idag för denna terminen :) ska bli riktigt kul!!!

hörs mer ikväll
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0