känner mig som en dum blondin

har försökt få tag på biljettnu.se, har ringt deras kundservice men där kopplar dem bara på en telefonsvarare. även om det e telefontid... fan!!!
har mailat dem också, å frågat när biljetterna kommer. kommer dem inte imorn blir jag tokig!! vad gör jag??!?
i eftermiddag när jag hade en kund så börja vi prata om dem här biljetterna, å jag berätta för henne vilken sida jag hade beställt dem på. å hon berätta för mig att dem tar dubbelt betalt för biljetterna än vad dem kostar annars... fan!! dem gör nämligen så här att dem köper upp ett antal biljetter av ticnet mm, å säljer dem sen för mycket mycket mer.
så det var ju inte så konstigt att dem hade en massa biljetter kvar när jag beställde. skit också!!! nu får jag skita i priset å bara hoppas på att dem kommer!! så man inte har blivit lurad på det me...... vad gör jag då???

åhh åhhh åhh.....

hopp nu måste jag släppa detta å fortsätta kolla på "top model"... :)
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0