ja annars idag då???

jo, jag har jobbat.... hade syrran på slingor idag så när jag blev klar med henne hade jag 30 min kvar tills nästa kund skulle komma, så jag hängde med henne å sola. vi har ett drop in solarie precis jämte salongen. gott de...nära å bra!!!

sen efter jobbet idag var det träff med kursen idag, på tisdagar har vi styrketräning inne på gymmet, men fick ett samtal tidigare idag att Line som håller i kursen var sjuk så vi fick träna på egen hand idag, så jag valde att vara med på "Flowin". det e en grymt bra träning. så ni som tränar på gym å inte har testat på "Flowin", GÖR DET!!! riktigt bra träning för hela kroppen, det e ju upp till dig med hur hårt du vill köra. ju mer du använder din kroppstyngd å pressar ner mot mattan i varje övning ju tyngre blir övningen för dig.
sen var det hem å duscha, kolla på "top model" å prova mina kläder jag fick hem idag. :)

å nu e det räkingar som ska betalas i företaget...jippi!! så roligt å få räkningar....

ha det gott alla!!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0