funderar på en liten vovve... :)

jag e såååå sugen på en liten vovve, men det e ju mycket jobb med dem + att man inte kan ta med dem överallt....men vill ändå ha en..... så mysigt!! å maja hade nog blivit jätteglad med en liten lekkamrat!! :) funderar på en "Bichon frisé"

                                                  
         
             
 eller så funderar jag på en "Kleinspitz"

                            

sååå söta dessa små raser är!!!

en Bichon frisé är bra för folk som har hundallergi, för dem e "allergifria". min syster (michans) son, adam e allergisk. så hade ju kanske varit schysst å ta en sån i så fall....

a får se om det blir nån, får prata med min sambo med. han måste ju oxå få vara med å bestämma.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0