förlossning hemma

skulle ni göra det?? inte jag....såg precis dokumentären på 5:an, där det handlade om mammor som väljer att föda hemma utan barnmorska mm.... jag fattar inte att man vill ta dem riskerna. det kan ju uppstå nåt medans man håller på att föda, navelsträngen kan ju t ex. va runt halsen....
a modigt e det ju, det kan ju ingen annat säga. men riskkfyllt e det!!!

det var intressant iaf..... jag längtar inte direkt till den dagen kommer, när det e dags att pluppa ut en unge där nere.....urk!!!!
nog med det..... under träningen idag, så började jag känna att jag börjar få ont i halsen, det känns bara mer å mer nu, tråkigt. vill inte bli sjuk!!! måste köpa halstabletter å dylikt imorn.
nu blir det lite korsordslösning, å sen läggdags!!

ha det gott alla!!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Usch jag skulle aldrig föda hemma! Det är knappt så jag vill föda på lassa. Vill att ungen bara ska ploppa upp utan att jag ska behöva föda ;D haha.

2009-02-18 @ 02:51:27
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0