förlåt

att jag inte har upptaterat nåt ännu idag....har haft så ont i huvet idag, så jag har inte orkat gå in på datarn förrän nu. inte för att jag e bättre men men...... idag var jag som sagt själv på jobbet, det gick undan ganska smidigt. sen åkte jag å handlade mat, å så åkte jag även om "visko" (en stor skoaffär) å kika efter ett par billiga snowboots, för imorn ska jag me marina till skogen å grilla korv, å jag har inga bra vinterkängor. å jag kände att jag inte ville lägga ut några direkt pengar på några, men jag hittade dem här.....skitfula. men söta på ett sätt haha!!! sånna man hade när man var liten......

  
   endast 99:- fick jag ge för dem. kommer göra succé med dem imorn. :)

snart kommer angelica på besök, en gammal skolkamrat som jag inte har träffat på flera år. hon bor numera i karlskrona. så det ska bli riktigt trevligt. munnarna kommer väl gå i ett :)
så nu ska jag slänga ihop en kladdkaka till oss.

ha det så gott, så hörs vi mer imorn. å då kommer en massa kort där ni får se mig å mina nya snowboots.

kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga ! =)

2009-02-21 @ 01:43:09
URL: http://wellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0