en lättnad

här har ni mig före....upprullad i ett par spolar :)

  

å till slut fick jag valt min outfit till melodifestivalen.....

  
    jag tänkte att lite färg skadar inte...... :)

  

  
   jag å min älskling!!!

  
   här har vi landat på "Bryggeriet" å ska äta lite gott....å dricka lite gott :)

  

  

  
  the grabs fick in sina "kaffe carlssons" som dem beställde i fjolliga vinglas, såg lite roligt ut....:)

  
  här står Andreas Lundstedt i en intervju med radion

  
   Petra Mede

  
   Nina Söderquist

  
   Jonathan Fagerlund

  
   Shirley Clamp

  
   Scotts

  
   Emilia

  
   Alcazar

  
   Carolina af ugglas

  
   Marie Serneholt

  
  den efterlängtade biljetten :)

nästan så att man vill rama in den....haha! efter allt krångel å efter att man har blivit "lurad" av priset.

hopp det blev en lyckad kväll iaf..... :)
nu e det frukost som gäller!!!! kram


Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

hade me velat va där :-)

Så fin du är på alla bilderna! Hoppas din Söndag är bra.

2009-02-08 @ 15:27:05
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0