en ganska lugn vecka

och det e ganska skönt det.... :) börjar närma sig söndagen den 22 februari. dagen jag ska fotas. det så kallt ute nu me, så jag vet inte riktigt vad för kläder man ska välja. typ en overall eller nåt får det bli om man ska försöka hålla sig varm :)

                                               
                                                        
en sån här kanske, med lite ull instoppat me :) nä det får nog bli en gosig vinterjacka mm....
jag vill ha mina asos prylar nu me. det tog inte lång tid förra gången så det ska det nog inte göra denna gången heller. tror det knappt tog en vecka sist.
hoppas jag passar i glasögonen, så kanske jag för en gång skull ser lite intelligent ut haha :)

ska ta mig en kaffe nu, har varit en sväng på jobbet, men börjar igen vid 14.00, så det e långlunch idag!! så en film till kaffet låter fint :)
det blev förresten inte "Changeling" härom dagen, det var nåt konstigt med den nerladddningen. istället såg jag på "maria larsson eviga ögonblick" med mikael persbrandt.


ha det gott så länge kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0