då var tisdagen snart väck....

såååå gött!!! ....... fullt upp på jobbet me, idag var jag helt slut. inte bra idag när testet med kursen skulle göras idag..... men starkare har jag blivit, men konditionen var det ingen bättring på....hmmm fasiken också!!!
jaja....får kämpa på nu med den dem sista 3-4 veckorna som e kvar av kursen, för då ska vi göra testet igen.
imorn ska vi ses igen men då ska vi köra ett bodytoningpass.

jag e så trött på mina garderober, eller så kanske det e ordningen i mina garderober.....både och tror jag. har för lite av dem å för mycket kläder i dem få jag har, så jag hittar inget. det e så tråkigt varje morgon, när man ska försöka hitta nåt å ha på sig som man inte haft på ett tag, men det slutar alltid me att man tar det som ligger närmast å överst. tråkigt värre.....har samma jämt. å ni som känner mig vet hur mycket jag har i kläd å skorväg.... skulle behöva en stor walk in closet..... :) 
   
  

                                        

a det hade vart drömmen.............
jag längtar sååååå till våren å sommarn, det finns så mycket mer å välja på då i både kläd å skorväg. mera valmöjligheter.....

Kommentarer
Postat av: e&s

svar: hihi tack :D

2009-02-10 @ 21:53:18
URL: http://meyouandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0