pust.....vilken dag det blev...

.....men det har samtidigt vart skoj. men det tar på krafterna. dagen idag började med en fika på skrädderiet med jojjo å niklas, mycket trevligt får jag säga :) det var inte igår man träffa dem. kul kul!!
sen åkte jag till affären å handla hem allt som behövdes till baket. slängde in varorna i hemmet å åkte vidare direkt till syrran där jag fick lunch. panerad rödspätta med mos å lingon. mmmmmmmums! :)
sen tog jag med adam (syrrans son) å åkte hem till oss, å väntade in monas barn, leon å oliver som ska sova hos oss inatt. vi ladda upp inför baket med julmusik i högsta volym å bakade peparkakor å lussebullar. å såååå gott allt blev. riktigt bra. :) efter det åkte michan å adam hem.

   
     
   
   

vi börja på med maten, tacos stod på menyn. vi åt å efter det kom grannarna in en sväng. vi invigde årets glögg som var riktigt god!!! :)
nu har vi fått isäng grabbarna å jag sitter ner för första gången känns det som :) men nu nä man tänker efter, vad mycket man har hunnit med på denna dag. helt otroligt!! å kul har det vart! men man e inte van vid så mycket röj runt omkring en..... pust! :)

igår hade jag jobbet på besök. det blev riktigt lyckat! 

   
ser inte lika kul ut här när vi har ätit klart...tomt på bordet, men men :) tom lilla majsan ville vara med i ett litet hörn.....så söter!! :)
 
vi drog vidare till hotellet där det var 30+. inget å ha för en annan.... man e ju för unger... :) det var nästan pinsamt å vara där när många av dem äldre gick runt å betedde sig som, a vet inte vad jag ska säga..... jag tror ni kan tänka er... desperata eller nåt!!

imorn ska jag hjälpa syrran å flytta grejer från lägenheten till deras nyblivna hus. + att jag ska på kalas å fira markus syster å pojkvän som har fyllt år. markus ska jobba hela dagen imorn så jag blir själv som går.

en fullspeckad helg med andra ord.......see ya!

Kommentarer
Postat av: mona Isacsson

Ser verkligen gott ut =) Ska också försöka ta tag i baket.. Kram kram

2009-12-06 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0