klätt granen

idag efter att jag jobbat hela dagen så åkte jag å handla. sen for jag raka vägen hem å storstäda hemmet. sen kom markus hem efter att ha jobbat en sväng. då fixa vi mat. det blev potatisgratäng å fläskfilé...mumma!!

sen tog vi in granen från balkongen. då kikade grannarna förbi, så Engla hjälpte mig att klä granen. den blev sååå fin!! man fick genast mer julstämmning.... hoppas bara snön får ligga nu till julafton me så e jag nöjd! :) 

   
   
   
   
här e det taget utan blixt
   
å här med blixt... det blev inget bra hur man än tog...man fick inte fram hur det såg ut på riktigt... men men ni får kika förbi å titta på den live istället :)


imorn e det stan som gäller. ska handla alla julklappar. hoppas man får tag på allt, så man får det överstökat. det mysiga med det hela e att få komma hem med alla kassar, sätta på julmusik å sätta sig ner å slå in alla klappar. :) kul kul!!

hörs mer imorn... :) natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0