info om sofis mode kväll

överskattat eller vad????? det ska verligen låta sååå wow wow, när dem gör reklam för evanemang som denna igår. ok så e jag både frisör å make up-artist så jag var ju inte så exalterad i dessa områden igår som alla "amatörer" som var där igår säkert var. så det e klart att det inte blir lika skojsigt för en annan, men ändå. jag undrar över huvud taget om dem som stod å sminkade igår hade en tanke på att det kan ju finnas en å annan make up-artist där på besök, typ som jag, som såg hur fruktansvärt dåligt dem hade hand om sina penslar å slarvade med mascaran = det e såååå jäkla noga med att få bort alla bakterier mellan gångerna du sminkar olika personer, alltså använda sig av en bruschcleaner! inte så fräscht å få en pensel runt ögon mm som dem precis har geggat runt på en annans ansikte. å det här med mascaran. att slarva så med att använda samma mascara borste på alla personer som ville bli sminkade igår e ju fruktansvärt. på tal om bakterier. e ju verkligen viktigt med renlighet runt ögon....!!! jag säger bara GO MAYBELLINE!!!!............NOT!!!! fy skäms!! urk!!

   

sofi fahrman igår kändes oxå mer överskattad in the real life....än vad jag brukar tycka när jag har sett henne i TV å i hennes movie inlägg på bloggen. igår kändes det som att hon själv trodde att hon var nåt litet extra!!
fick ju handlat hennes bok, som jag ska läsa. den e säkert bra! hon e ju bra på det hon gör, ska inget annat säga. :) men känslan jag fick igår gjorde mig lite besviken.

   

men den här goodiebagen som man fick var ju ett skämt!! istället för att slänga ner en massa skitgrejer, så e det väl bättre med en liten enstaka grej som blir mer uppskattat!! besviken!!!!! 
 
   
det innehöll ett läppstift som kan vara fint, men inget speciellt märke, en after dark video, sofis mode tidning, en nötpåse, å 2 miniförpackningar av hårvårdsprodukter, 1 fult smycke från JC som dem antagligen aldrig fått sålt som dem passar på att slänga ner i goodiebagen.... a det var nog allt...


nu e det kaffe!! å snart kommer älsklingen hem från jobbet.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0