I´m alive

hej hopp!!!

har tyvärr inte hunnit vara inne här på några dagar.... har vart mycket på jobbet + fullt upp med att handla julklappar på min lediga tid.

i tisdags blev det aldrig några julgodisar bakade, för då efter jag vart å tränat så åkte jag å markus å hälsade på lilla sigrid.... :) vi gav henne lite klappar å fick fick även klappar utav sigrid :) tack snälla för den fina pläden å kuddfodralen. :)
men igår så fick jag bakat julgodis. gjorde dessa 2 sorter jag nämnde om i ett tidigare inlägg; "snöbollar" å "kokoschoklad". dem blev jättegoda, å lätta att fixa. 

   
   

tidigare igår när jag var på jobbet så var markus å engla ute å åkte pulka å gjorde en snölykta... :) jättefin blev den. så på kvällen var vi ute å tände 2 ljus i den...

   

sen på uppesittarkvällen så var vi inne hos grannarna å åt julmat å spelade spel. mycket trevligt var det. vi gav engla lite julklappar. hon hade även ett paket till oss. det var 2 muggar där det stod på ena "min" å på den andra "din"... ska slänga in ett kort på dem strax...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0