helgen som vart

ja, då e det en ny vecka imorn, å 4 dagar kvar till julafton....:) längtar!!!
3 jobbdagar till återstår innan den dagen kommer, men det kommer gå som en dans...

igår var jag som sagt inne i borås å fixa dem flesta julklapparna. har lite smått kvar. när jag kom hem igår satt jag på julmusik å slog in alla klappar. maja, min lilla bus försökte tjuvkika på sina klappar. men då sa mamma till: aja baja... hehe :) nu när alla klappar ligger under granen går hon runt å nosar å vill riva upp alla.
vid 17-tiden slank jag in hos grannarna å kika på deras gran, markus var borta hela dagen, han hade innebandymatch i tidaholm. dem vann med 8-4 göttans!! :) så han var hemma först 18.30. då hade jag, andreas, pia å engla dratt in till oss å fixat med maten. efter det så korka vi upp glögg. jag hade i fredags köpt hem 3 olika sorter, whiskey, kakao å vinglögg. vi tog oss ett smakprov på whiskeyglöggen, som var riktigt god, men stark var den, hela 20%.

idag har vi sovit ut.... behövdes, å det vart gött! markus pappa kom på besök en sväng. å efter det drog vi å köpte oss en ny julgransfot. våran lilla skitfot vi hade var för klen.
sen har min kära vän jasmine landat i kinna. hon pluggar annars i luleå så det blir inte ofta vi ses nu för tiden. så jag vart förbi hemma hos henne en sväng å tjöta lite, fick smaka på deras nybakta julgodis, mycket mumsigt var det... :)
sen när jag kom hem igen gick jag å markus över till grannarna, vi var ditbjudna på kvällsfika, macka å te. jättemysigt!! engla blev jätteglad att jag kom. jag e en riktigt bra lekkamrat!! :) flamsemaja som man é hihi... :)

jag å markus har precis nu sett filmen "wallander-skytten". men nu e det läggdags för min del. jobbet imorn som sagt.
natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0