sommar e la inte fel..... :)

underbart underbart å lite mera underbart!!! så tycker jag att det e just nu. vilket väder, vilken semester :) hehe....

idag har vi vart i kärradal å solat. jag doppa mig även idag. det var skönt å behövligt. gud så varmt å härligt det har varit idag.
nu e jag hemma, har precis duschat å så ska vi käka här om en sväng. sen ska jag fixa å dona lite med hemmet. ska ju ha fint till imorn då vi ska ha överraskningsfest här för lilla mamma som fyller 60 år! hon vet ingenting, å hon anar inget heller. ska bli så kul. :)
hon fyller inte förrän den 16 augusti men då e hon utomlands med en vännina. hon e en sån som gärna rymmer hemifrån när hon fyller å så.... men hon ska allt inte slippa undan. hehe :)

igår efter vi grillat kom grannarna ut på baksidan å visa upp sin nya katt....."Frisse". guuud såååå söt han var. 


   
här e lilla plutten "Frisse". vi var inne hos pia å andreas en sväng sen, å jag höll i frisse å han somna så gott i min famn. :) man e lite ovan att hålla i en sån liten pluttis :) han passar i en hand bara, medans min "lilla" maja blir nu, stort som ett hus :)

   

   

   
mums, mums å åter mums....

igår blev det smarrig lax med räkor, å idag blir det kött.

hörs mer imorn.... nu ska jag ut å sätta mig i kvällssolen å avnjuta en kall öl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0