målat å fixat

idag har varit en målardag här hemma. har målat vårat lilla fönster som går in till klädkammarn vit. den var i furu innan, inte så snyggt. bilder kommer senare... på före å efter resultat.
jag har även målat om en tv-bänk som nu oxå e vit. plus att jag har målat om en gammal trälåda. som oxå har blivit vit. det blev den vita dan här idag hehe :)
det e sååå skönt när man äntligen har tagit tag i såna saker som oftast bara drar ut på. tv- bänken å lådan ska vara inne i det blivande spelrummet. så kort kommer på det sen när vi fått lite mer ordning där :)

nu e jag riktigt hungrig. ska ta å äta lite kvällmat nu. å efter det e jag värd att få slappa i soffan..... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0