kvällen

ja då var denna söndagen snart över.... för en stund sen drog marina hemåt. hon har vart här på en fika.
så nu måste jag fixa det sista inför morgondagen. ursch, jag börjar bli nervös nu när jag tänker på skolan. känns konstigt att dan e kommen.... det ska verkligen bli kul å spännande, alltid så när det e nåt nytt som ska ske, man blir lite som ett nervvrak :). nyfiken på vad det e för folk man kommer gå me... :) hoppas på ett gott gäng!!! :)
det återstår att se...

får berätta mer imorn om det. kanske inte riktigt slänger upp kameran det första jag gör imorn, men nån gång under veckan ska jag allt våga mig på att ta fram den så ni får se lite bilder. :)

ha det gott!!
kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag nog missat lite, ska du in i skolbänken igen? Vad ska du lära dig? Mamma sa att hon skulle klippa sig i morn med:) Kram!

2009-08-16 @ 20:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0