HTC-magic

nu håller jag på att lära mig min nya mobil htc-magic. den verkar riktigt bra faktiskt. men ovant i början med en helt ny funktion på mobilen... :) men kul å få lära sig. 

   

   

har tagit lite kort på min "snygga" nagel. men man ser inte lika bra på korten på hur det ser ut i verkligheten. på korten ser det endast ut som en svart fläck. men det e nog lika bra det, för det e ingen vacker syn ändå :) hehe....lite scary faktiskt.
men ni får er ett kik här....

   

   

   
den svarta fläcken e en stor grop (hål) ner i fingret. med var å torkat blod....

har även tagit bilder på gårdagens shopping.... :)

   

   

   

   

   

   

   

nu ska jag checka av kylen å se vad vi kan göra till lunch....
hörs lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0