blåbärsplocknig till en god paj

:)

i morses tog jag bilen till syrran i överlida. jag, mona å barnen åkte till skogen å plocka blåbär. vi plocka så vi fick ihop till en paj. vi åkte sen till hanna å barnen där även ida, emma å frida var. vi åt lite mat ihop å efter det åt vi den smarriga blåbärspajen.
sen efter det så drog jag mig hemåt igen. det var mycket trevligt å träffa tjejerna!! :) det var verkligen inte igår....

nu ikväll blir det grill med grannarna, pia å andreas. å även robin e här på besök å ska grilla med oss :) sen blir det nog lite guitar hero. var inte igår man spela det. det får gärna sluta regna, lite svårt annars å grilla. vi får la annars göra som vi gjorde i strömstad, köra en nödlösning å stå med ett paraply över grillen. allting går om man bara vill :)

nu ska det fixas sallad mm...
ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0