planerat

jag å marina har precis suttit hema hos mig å planerat inför 25-års festen... :) det e bara 3 veckor kvar nu, så tiden går fort. det e så svårt bara att räkna ut hur mycket man behöver köpa in till allt. men jag tror vi har fått ihop det ganska bra.... :) det får bli väl annars!
måste ju fixa mina kläder me, å markus måste oxå ta tag i det. det e nästan svårare för killarna å hitta. vi tjejer har ju mycket i affärerna att hitta, modet e ju rätt för 80-talsfest.

gud vad varmt det har varit ute med förresten, rena rama sommaren....sååå underbart!! :) hoppas verkligen det håller i sig hela helgen.
imorn bitti ska jag å carina på jobbet ha egenvård, behövligt kan jag lova :) jag ska endast klippa mina toppar, å carina ska fylla i utväxten.

nu ska jag bara slappa i soffan.....
hörs mer imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0