kalas å kalas....groggar å strippor

....a nu e det avklarat, alla kalasen idag. men mycket trevligt har det vart!!! :) seg som få men men.... nu e jag ännu tröttare, det kan jag lova. tänkte gå lägga mig snart. kommer decka! :) det ska bli riktigt gott.

lite om gårdagens bravader.....
kort har jag tyvärr inga, orkade inte flänga med mig kameran. men jag å malin hade riktigt kul!!! det började med att jag plockade upp henne på gina 17.30 då hon slutade jobbet. å så åkte vi till stan å satte oss på uteserveringen "viskan" där vi satte oss hos ett par kompisar. jag tog mig en kall, go öl!! mmmmm!! å malin tog ett glas rosé. sen drog vi hem till malin å svira om till partykläderna. drog till förfesten som var hos en tjtj som heter erika. där jag å malin utklassa alla i singstar...haha!! fasiken vad grymma vi va! helt sjukt kul var det. sen efter 00.00 tog vi oss in till stan. vi började med att gå till "bara". där tog vi oss varsinn drink, sen fortsatte vi på "grand" där vi parta loss rejält. stötte även på min bror å hans fru. det var kul! efter besöket på "grand" så hamna vi plötsligt på strippklubben "geisha" hahahahha..... fan vad sjukt!!! men a, det var ju kul å få uppleva det me. hehe. asså fan vad smidigt det ser ut när dem slänger sig upp och ner på dem där stolparna :) det ser så lätt ut... jag å malin var liiiite sugna på att slänga oss upp på dem för att testa, men vi var smarta nog att hoppa det. hade inte slutat bra.
vi kom hem till malin igen vid 04.15, då vi slängde i oss resterna av pizzan som vi tidigare på kvällen hade ätit av. det var gott.....somna vid 05.00 å vakna 09.00
lagom med sömn..............NOT! det e inte konstigt att jag har ont i huvet nu. :)
men sååå kul vi hade det! det måste vi ta om snart igen malin!!! :) a, vi kan hoppa strippklubben :) det var första å sista gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0