jäkla pollen

det kliar å kliar..... jag har björkpollen, å det e som värst nu!! på nätterna blir jag helt tjock i näsan, slemmig i halsen, å det kliar i ögonen å i näsan på dagarna... jag går både på tabletter, ögondroppar å nässpray. man känner sig så trött hela tiden. får iaf vara glad att det snart e över. slipper ju ha det i sommar. :) då det blir varmare, då kan jag tänka mig att det blir riktigt jobbigt för dem som har gräspollen mm....

nu har jag precis ätit, långlunch idag. har lagt mig i soffan å ska vila lite. smälta maten....:)
dagens outfit kommer sen.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Michan

Hmmm... Vet hur de känns det där. Mina ögon kliar oxå! Men visst e de gött med detta varma härliga väder vi har! Härlig vår!

2009-04-14 @ 18:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0