hej hopp....malmö; here I am

japp i malmö e vi, jag å markus.... :)

så, förlåt att jag har varit dålig på att skriva. å det kommer tyvärr fortsätta i ett par dagar... för jag har ingen dator här nere. å vi kommer hem på måndag. men då på måndag så kommer det uppdateringar från malmötrippen. en massa kort å en massa kort på all shopping!!! :) det vill ni inte missa :) 

just nu e vi hos min bästa kompis therese på fest. hos henne å jimmi, som nu bor här i malmö. kul att få träffa henne igen, det var nämligen inte igår... men som tur e så känns det som igår :)

men måste vara social, men får tacka henne att jag fick låna hennes dator lite snabbt. :)
hörs mer på måndag gott folk!! ha det så bra! kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0