en ny flötig dag

känner mig så dålig. vräker i mig godis efter godis å så blir det kladdkaka efter kladdkaka som vi har i kylen sen söndags då vi fira markus. det e inte bra å ha sånt liggandes. urk!!!..........men man vill ju inte bara slänga av det. så det måste ju ner i magen hehe! :)
så idag borde jag vart på gymmet men inte det, lat som jag e så ligger jag i soffan istället. men imorn ska jag! påminn mig!!!! :)

som jag skrev igår så var jag å kika på lamm å kalvar. så söta.... här e några av korten jag tog igår. 

   

   

   

   

   

   
hahhhaha, kolla in frillan på tjuren.....  :) har aldrig sett nåt liknande! ser ut som värsta peruken man har slängt på......kanske kan få låna hans frilla till våran 80´s fest. hade ju passat perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0