en långis

a alltså en långpromenad.......det e vad jag å markus har vart på nu :)
å så har vi kört lite situps, rumpisar å armhävningar här hemma.

sitter samtidigt å kollar på "hitta hem" som går nu på 4:an, så sorgligt å se så många djur bli vanvårdade. jag fattar inte att människor kan vara så grymma mot stackars oskyldiga djur :( såååå hemskt!!! har ju en katt här hemma som har det mer än bra! men det e så dem ska ha det. jag behandlar henne som hon vore en människa. det e hon värd min älskade maja! :) hon e en riktig mammagris!! hihi....
men det e kul å se att det finns människor som tar hand om dessa stackars djur. bra att dem sänder sånna program me så man verkligen får se den verkliga synen här i Sverige på hur grymma folk kan vara! 

   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0