ställa klockan!!!

imorn blir det upp tidigt, 05.30 redan måste jag upp. ska på kurs i gbg imorn med anki å carina på jobbet.
"kvinnor i tiden" heter kursen som ska få oss kvinnor att ta för sig här i livet mm.....:)
det kommer bl.a. vara mark levengood, per morberg, anna-lena brundin, let´s dance dansarna annika sjöö & tobias karlsson som ska uppträda......
sen efter kursen som slutar 16.00 så ska vi vidare till anki å fräscha till oss, å då kommer emma också. så ska vi dra ut å äta lite gott. sen efter det blir det bilen hem för min del.

efter jobbet idag tog jag å johanna en härlig kvällspromenad, härligt med lite frisk luft, e för lat å komma ut. det e ju riktigt skönt, man behöver det när man jobbar inne hela dagarna, å även tränar inomhus.
men måste skaffa mig en reflexväst, det vet man ju själv när man kommer å kör på vägarna å inte ser personerna som kommer å går utan nån reflexväst, dem syns ju inte förrän man e bredvid dem, kan ju sluta illa.....

helgen e fullbokad me, a på fredag e kursen, å på lördag ska jag först se markus innebandymatch, sen ska vi vidare till överlida till min syster mona å familj å äta lite å ta ett glas vin, bara massa mys!!
och på söndag blir det nog bara en slapparsöndag.......:)

ha det så bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0