stackars maja

stackars min lilla maja, vi var hos vetrinären innan idag å kolla upp dessa sår hon har fått runt huvudet. en allergisk reaktion visar det sig att det va. så dem var tvugna att raka bort hennes päls där hon hade såren, å tvätta. så nu ser hon inte alls rolig ut, ser helt förstörd ut stackarn, med tratt på huvudet som hon måste ha på sig nu i 2 veckor + att jag måste ge henne kortison tabletter 2 ggr om dagen. kommer å bli 2 tuffa veckor det här...... :( 


            


tidigare idag tog jag å markus en tripp till borås å handla lite inredningsgrejer som tillhör julen, adventsljusstakar, gran, julgransbelysning mm.... längtar så till att få pynta nu, ska bli så mysigt!!! det e ju 1:a advent på söndag, kan inte fatta att det går så fort. då ska jag å markus julbaka :)

see ya!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0