prison break...

idag har jag nästan varit helledig :)....gott, för ett tag sedan slutade jag titta på Prison break för jag kom efter med avsnitten som gick på TV så då gav jag upp det...
men ångra mig härom dagen å gick in på piratebits å ladda ner det jag missat,
så låg å dega hela fömiddan å kolla på en massa avsnitt, har inte kommit ikapp än, men jag e på god väg.
å Wentworth Miller e ju sååå snygg! :) så det går ju bara inte å missa.

snart kommer marina på lite besök, ska äta goa frallor å dricka lite te...ska bli mysigt! :)

vet inte vad jag gjorde igår på gymmet, men jag har nåt så fruktansvärt ont bakom knät, verker till konstigt när jag har det böjt.... nån som vet vad det kan va, nån slags överansträngning kanske eller nån slags sträckning????

hmmm.....jobbigt. får se om jag kan träna imorn.

ska duka fram lite gott gott här nu till mig å marina.... ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0