näsan rinner....

åhhh vad förkyld jag e nu, e så pinsamt å stå på jobbet å ta hand om kunder å dra in snoret i näsan hela tiden så det inte hamnar i kundens hår...... :) det bara rinner ju.
men man e väl inte ensam vid den här tiden på året. markus har smittat mig, men hämnden e ljuv.....:)

har varit å hälsat på marina nu en sväng, fick soppa som hon kokat ihop, mycket god var den :)
hon e så duktig på matlagning lilla marina.

imorn onsdag, veckan går fort... jobbet väntar å sen träning, två pass ska jag på. ska bli gott, var en vecka sen nu jag träna, skulle tränat igår, men fick ta hand om lilla majsan, kolla så hon kunde hantera tratten hon har fått om huvudet. stackarn, tycker verkligen synd om henne. å så e jag förkyld me, så får ta det försiktigt me med träningen så jag blir frisk så fort som möjligt. :)

börjar fundera me på alla dessa julklappar jag måste ta tag i me, det börjar närma sig, känner inte för det. men får börja anteckna ner personerna jag ska köpa till å sen försöka komma på vad jag kan köpa till dem så man har lite koll på vad man ska leta efter. så kan det gå snabbt undan sen när tiden känns rätt.

tjing tjong, måste snyta mig.... kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter inte så kul att vara förkyld vännen.. som du skrev, ta det lugnt med träningen så blir du bättre snabbare... :P tänkte höra om du har tid att slinga mig snart? mitt schema ligger på bloggen under inlägget YEEEEEEEES!!!! så du kan väl kolla om någon av mina dagar matchar dig? antingen om jag slutar tidigt eller en av dom jag är ledig på.. vore kanon om du hittade någon tid:) krya på dig.. kramkram

2008-11-27 @ 20:34:22
URL: http://fridacarolinaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0