mina ben...

det var som fan vad man e otränad, asså gud vad mina ben känns nu efter träningen...men gött e det!! nu jäklar ska jag inte sluta med träningen, behöver detta, komma i form igen! :)

å så längtar jag till imorn, då får vi hem våran supersnygga sängstomme, tror vi iaf....har endast sett den genom dataskärmen, hihi....:) men den e valnötsfärgad, bilder kommer sen....:)

helgen närmar sig me, har tatt mig friheten å vara ledig på fredag, jippi. så en dag kvar å jobba, gott!!
så på fredag ska jag å markus ut å kika lite, funderar på att åka till kungsbacka. det var ett tag sen...

längtar så fruktansvärt efter glöggen, hörde att systemet fått i den nu igår. måste dit å köpa mig en flarra, mums!!! :)
ska jag ha å smutta på i helgen... :)¨

nu ska jag ta mig en apelsin!! ha det så bra,  kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0