min kropp.....

fan alltså, det e skitgött å börja träna igen asså, men fan den här jäkla träningsverken man får när man inte har kommit in i det riktigt än, man får verkligen träningsverk för det lilla minsta....haha

det e helt sjukt!!!.....:)
jag e alltid den som börjar där man slutade sist,, för snart 2 år sedan, å det funkar ju inte riktigt.... borde börja lite mjukt med alla vikter, men man lär sig aldrig....:)
men gott känns det ändå, imorn e det nya tag.

jag å malin ska köra på som fasiken nu!! gött å ha nån me sig, så kan man puscha varann...
å imorn ska vi avsluta med bastu å bubbelbad, ska bli så gott.

snart kommer min älskling hem, då ska vi mysa till en film hade jag tänkt.

sen e det läggdags, å jobbet imorn.
ha det!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0